Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Яхно К.Г. Cтан ринків аграрної продукції України за період 1990-2014 рр.

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблемі стану ринків аграрної продукції України за період 1990–2014 рр. Охарактеризовано єдиний підхід до вивчення ринків аграрної продукції. Виявлено основних регіональних учасників ринків аграрної продукції. Подано єдиний аналітичний підхід до виявлення потенціальних партнерів ринку аграрної продукції.

Ключові слова: ринок аграрної продукції, розвиток сільського господарства, фермерське господарство, сільськогосподарське товариство.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме состояния рынков аграрной продукции Украины за период 1990–2014 гг. Охарактеризован единый подход к изучению рынков аграрной продукции. Проанализированы основные региональные участники рынка аграрной продукции. Подано единый аналитический подход к обозначению потенциальных партнеров рынка аграрной продукции.

Ключевые слова: рынок аграрной продукции, развитие сельского хозяйства, фермерское хозяйство, сельскохозяйственное общество.

ANNOTATION
The article deals with the state problem of agrarian production for the period of 1990–2014. A unified approach to the study of agricultural products markets is characterized. The major regional participants of agricultural products market are analyzed. A unified analytical approach to identification of potential partners in the agricultural products market is applied.

Keywords: market of agricultural products, agriculture development, farming, agricultural society.

Завантажити статтю (pdf)