Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Самойлик Ю.В. Господарства населення у ринковому середовищі: роль і перспективи розвитку

АНОТАЦІЯ
Узагальнено концептуальні підходи щодо визначення сутності, значення та ролі господарств населення у виробництві сільськогосподарської продукції у різні історичні періоди. Набули подальшого розвитку підходи щодо вирішення наукової проблеми трансформації господарств населення у підприємницькі структури. Узагальнено проблеми, що супроводжують розвиток господарств населення та їх становлення як суб’єктів аграрного ринку. Удосконалено підходи щодо побудови моделі механізму функціонування господарств населення у ринковому середовищі.

Ключові слова: господарства населення, функції господарств населення, ринкове середовище, суб’єкт підприємництва, проблеми розвитку господарств населення, модель механізму функціонування господарств населення.

АННОТАЦИЯ
Обобщены концептуальные подходы к определению сущности, значения и роли хозяйств населения в производстве сельскохозяйственной продукции в различные исторические периоды. Получили дальнейшее развитие подходы к решению научной проблемы трансформации хозяйств населения в предпринимательские структуры. Обобщены проблемы, сопровождающие развитие хозяйств населения и их становления в качестве субъектов аграрного рынка. Усовершенствованы подходы к построению модели механизма функционирования хозяйств населения в рыночной среде.

Ключевые слова: хозяйства населения, функции хозяйств населения, рыночная среда, субъект предпринимательства, проблемы развития хозяйств населения, модель механизма функционирования хозяйств населения.

АNNOTATION
The article summarizes the conceptual approaches to defining the essence, importance, and role of households in agricultural production in different historical periods. Approaches to solving scientific problems of transformation households in business structures are further developed. The problems that accompany the development of households and their formation as subjects of agrarian market are summarized. The approaches to the construction of a model of the functioning of households in the market environment are developed.

Keywords: private households, households’ functions, market environment, business entity, problems of households, model of the functioning of households.

Завантажити статтю (pdf)