Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Коваленко О.В. Формування універсальної моделі державного маркетингу при реалізації авіаринкових інновацій

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто послідовний характер управлінських рі шень, які дозволяють регулювати процес розробки, розкривати зміст маркетингової стратегії комплексних інновацій й форми її реалізації. Разом з тим зроблено уточнення стосовно змісту стратегії розробки інновацій в універсальній моделі, досліджена переважно та частина маркетингової стратегії комплексних інновацій, яка безпосередньо відповідає саме за розробку даної розвитку та реалізації авіаринкової інновації, для кожної з моделей показаний зміст алгоритмів прийняття вирішення про подальшу розробку інновації або відмови від нього. Основний акцент при цьому зроблений на спеціалізації авіаційної галузі України, формі взаємин між розроблювачем і споживачем, наявності або відсутності у них спеціалізації та враховує функціонування авіаринку інновацій. Таким чином, модель являє собою конкретизований і універсалізований алгоритм розробки інновацій і реалізації відпо- відної стратегії. Значення запропонованої універсальної моделі полягає в тому, що ефективність маркетингу розвитку та реалізації ринкових інновацій залежить від суб’єктно-об’єктного складу учасників процесу розвитку та реалізації інновацій даної інновації, що визначає в остаточному підсумку якість маркетингової стратегії комплексних інновацій й забезпечує її успішність, а для держави – дозволяє встановлювати форми сприяння розвитку і реалізації інновацій та розвитку державного маркетингу розвитку та реалізації авіаринкових інновацій.

Ключові слова: універсальна модель, авіаційна інновація, авіаринок.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрен последовательный характер управленческих решений, которые позволяют регулировать процесс разработки, раскрывать содержание маркетинговой стратегии комплексных инноваций и формы ее реализации. Вместе с тем сделано уточнение относительно содержания стратегии разработки инноваций в универсальной модели, исследована преимущественно та часть маркетинговой стратегии комплексных инноваций, которая непосредственно отвечает именно за разработку данного развития и реализации авиарыночной инновации, для каждой из моделей показано содержание алгоритмов принятия решения о дальнейшей разработке инновации или отказа от него. Основной акцент при этом сделан на специализацию авиационной отрасли Украины, форму взаимоотношений между разработчиком и потребителем, наличие или отсутствие у них специализации, что учитывает функционирование авиарынка инноваций. Таким образом, модель представляет собой конкретизированый и универсализированный алгоритм разработки инноваций и реализации соответствующей стратегии. Значение предложенной универсальной модели заключается в том, что эффективность маркетинга развития и реализации рыночных инноваций зависит от субъектно-объектного состава участников процесса развития и реализации инноваций данной авиаинновации, определяет в конечном итоге качество маркетинговой стратегии комплексных инноваций и обеспечивает ее успешность, а для государства – позволяет устанавливать формы содействия развитию и реализации инноваций и развития государственного маркетинга развития и реализации авиарыночных инноваций.

Ключевые слова: универсальная модель, авиационная инновация, авиарынок.
АNNOTATION
In the article, the sequential nature of management decisions that regulate the development process, disclose the content of themarketing strategy of integrated innovation and shape its implementation is studied. At the same time, the author makes specification regarding content strategy for development of innovations in the universal model. The focus is placed on the part marketing strategy and integrated innovation, which is directly responsible for the design and implementation of development of innovation in aviation market. The content of the algorithm of making decision on further development of innovations or renunciation is developed for each of the models. The emphasis in this specialization is placed on the aviation industry of Ukraine, the form of the relationship between the developer and the consumer, the presence or lack of specialization taking into account the functioning of innovation inaviation market. Thus, the model is a specified universal algorithm of innovation development and implementation of a respective strategy. The value of the proposed universal model is that the effectiveness of marketing development and implementation of market innovation depends on the subject-object structure of actors of innovation and implementation of innovation that ultimately determines the quality of the marketing strategy of integrated innovation and ensures its success, and for the state – enables to establish forms of assistance to the development and implementation of innovation and the development of public marketing of development and implementation of innovation in aviation market.

Keywords: universal model, aviation innovation, aviation market.

Завантажити статтю (pdf)