Пошук
Татомир І.Л. Маркетингові та заохочувальні механізми позиціонування закордонних ВНЗ
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто існуючі теоретичні підходи до визначення наукової дефініції «маркетинг освіти». Запропоновано розгорнуту схему механізму формування маркетингового комплексу провідних навчальних закладів. Розкрито особливості формування продуктової, цінової, комунікаційної та збутової політик, які входять у структуру маркетингового комплексу закордонних освітніх установ.
Ключові слова: маркетинг освітніх послуг, маркетинговий комплекс, стейкхолдери, кампус, франчайзинг.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены существующие теоретические подходы к определению научной дефиниции «маркетинг образования». Предложена развернутая схема механизма формирования маркетингового комплекса ведущих учебных заведений. Раскрыты особенности формирования продуктовой, ценовой, коммуникационной и сбытовой политик, которые входят в структуру маркетингового комплекса зарубежных образовательных учреждений.
Ключевые слова: маркетинг образовательных услуг, маркетинговый комплекс, стейкхолдери, кампус, франчайзинг.
АNNOTATION
Іn the article, the existent theoretical approaches to determination of scientific definition “marketing of education” are considered. The expanded chart of mechanism of forming marketing complex of leading educational establishments is offered. The features of forming food, price, communication, and sale policies included in the structure of marketing complex of foreign educational establishments are exposed.
Keywords: marketing of educational services, marketing complex, stakeholders, campus, franchising.