Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті визначено проблему зростання рівня довіри громадян України до владних структур через удосконалення публічних послуг. Установлено, що Україна стає на шлях розвитку Європи, та проаналізовано статті науковців, що займалися сутністю та структуруванням визначень публічних послуг, стандартизацією, уніфікацією, налагодженням системи надання управлінських послуг у нашій країні й організацією системи надання адміністративних послуг та визначенням механізму їх виконання. Визначено, що в Україні розрізняють різні види послуг, що називаються публічними, державними, адміністративними, соціальними, муніципальними, що мають особливості свого фінансування та використовуються у життєдіяльності громадян України. Розкрито сутність поняття «публічна послуга» з різних джерел та визначено історичний розвиток послуг як публічних. Приведено основні сфери надання державних та муніципальних послуг. Розглянуто вимоги до надання та якості публічних, зокрема державних, послуг, недоліки виконання публічних послуг в Україні та проблеми, що впливають на ефективність діяльності держави для задоволення інтересів її громадян й інших організацій. Приведено потреби суб’єктів-споживачів, а саме: потреба в безпеці, безпека громади, потреба в допомозі, потреба в легітимації для людини, потреби людини, що пов'язані з підтримкою повсякденної життєдіяльності, в інформації, комунікації та відпочинку, духовному та культурному визначенні й самовиявленні та послуги, що зможуть їх задовольнити. Розроблено деякі шляхи вдосконалення публічних послуг.

Ключові слова: публічна послуга, особливості, фінансування, Україна, орган управління.

АННОТАЦИЯ
В статье изложена проблема повышения уровня доверия граждан Украины к властным структурам путем улучшения публичных услуг. Установлено, что Украина находится на пути развития Европы, и проанализированы статьи ученых, занимающихся сущностью и структурой определений публичных услуг, стандартизацией, унификацией, корректировкой системы оказания управленческих услуг в нашей стране, организацией системы оказания административных услуг и определением механизмов их реализации. Установлено, что в Украине существуют различные виды услуг, называемые публичными, государственными, административными, социальными, муниципальными, которые имеют собственное финансирование и используются в жизни украинских граждан. Раскрыта сущность понятия «публичная услуга» и определено историческое развитие услуг как публичных. Представлены основные сферы предоставления государственных и муниципальных услуг. Рассмотрены требования относительно предоставления и качества публичных услуг, в частности государственных услуг, раскрыты недостатки государственных услуг в Украине и проблемы, которые влияют на эффективность государства для удовлетворения интересов его граждан и других организаций. Приведены потребности субъектов-потребителей, а именно: потребность в безопасности, безопасность общества, потребность в помощи, потребность в легитимации для человека, потребности человека, связанные с поддержкой повседневной его жизнедеятельности, в информации, коммуникации и отдыхе, в духовном и культурном определении и самовыражении, и услуги, которые смогут их удовлетворить. Разработаны некоторые пути совершенствования публичных услуг.

Ключевые слова: публичная услуга, особенности, финансирование, Украина, орган управления.

АNNOTATION
The article outlines the problem of increasing the level of trust of Ukrainian citizens in power structures through the improvement of public services. It is established that Ukraine is on the path of development of Europe and analyzed articles of scientists dealing with the essence and structure of definitions of public services, standardization, unification, adjustment of the system of rendering of management services in our country and organization of the system of rendering of administrative services and definitions of the mechanism for their implementation. It is determined that in Ukraine there are different types of services, called public, state, administrative, social, municipal, having its own financing and used in the life of Ukrainian citizens. The essence of the concept of "public service" is disclosed from different sources and the historical development of services is defined as public ones. The main areas of provision of state and municipal services are presented. Requirements regarding the provision and quality of public services, in particular public services, are considered, the disadvantages of public services in Ukraine and the problems that affect the efficiency of the state to meet the interests of its citizens and other organizations. The needs of the subjects of the consumer are given, namely: the need for safety, community security, the need for help, the need for legitimacy for a person, the needs of man connected with the support of daily life, information, communication and recreation, in spiritual and cultural identification and self-disclosure and services that will be able to satisfy them. Some ways of improving public services have been developed.

Keywords: public service, features, financing, Ukraine, management body.

Завантажити статтю (pdf)