Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
Сьогодні Національна поліція відчуває складнощі у підтримці позитивного іміджу в очах різних груп громадськості. Великий тягар під час вирішення цієї проблеми лягає саме на плечі прес-служби. Нині основний акцент діяльності відділу інформації і громадських зв'язків робиться на становлення позитивної репутації поліції в очах населення. Предметом роботи є громадська думка щодо іміджу Національної поліції України. Об'єктом роботи є просування іміджу Національної поліції України засобами маркетингових комунікацій. У роботі використано методи дослідження: теоретичні (логічний аналіз, порівняльний аналіз), емпіричні (спостереження, анкетування), методи кількісної обробки даних.

Ключові слова: імідж, Національна поліція України, прес-служба.

АННОТАЦИЯ
Сегодня Национальная полиция испытывает трудности в поддержании положительного имиджа в глазах различных групп общественности. Большой груз при решении данной проблемы ложится именно на плечи пресс-службы. В настоящее время основной акцент деятельности отдела информации и общественных связей делается на становлении положительной репутации полиции в глазах населения. Предметом работы является общественное мнение относительно имиджа Национальной полиции Украины. Объектом работы является продвижение имиджа Национальной полиции Украины средствами маркетинговых коммуникаций. В работе использованы методы исследования: теоретические (логический анализ, сравнительный анализ) эмпирические (наблюдение, анкетирование), методы количественной обработки данных.

Ключевые слова: имидж, Национальная полиция Украины, пресс-служба.

ANNOTATION
Today, the National Police is experiencing difficulties in maintaining a positive image in the eyes of various groups of the public. A big burden in solving this problem lies precisely on the shoulders of the press service. At present, the main focus of the activities of the Information and Public Relations Department is on the formation of a positive reputation of the police in the eyes of the population. The subject of the work is public opinion on the image of the national police of Ukraine. The object of work is to promote the image of the national police of Ukraine by means of marketing communications. In work methods of research are used: theoretical (logical analysis, comparative analysis); empirical (observation, questioning), methods of quantitative data processing.

Keywords: image, the National Police of Ukraine, the press service.

Завантажити статтю (pdf)