Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто кількісні та якісні підходи до оцінки іміджу підприємства. Визначено методи та практичні проблеми оцінки іміджу, розглянуто основні цілі оцінки та необхідність її проведення. Виокремлено особливості використання сучасних методів оцінки іміджу, наведено переваги та недоліки розглянутих методів. Запропоновано вибирати методику оцінки іміджу виходячи із цілей підприємства.
Ключові слова: імідж підприємства, кількісні методи, якісна оцінка, внутрішній імідж, позитивний імідж, пабліситі.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены количественные и качественные подходы к оценке имиджа предприятия. Определены методы и практические проблемы оценки имиджа, рассмотрены основные цели оценки и необходимость ее проведения. Выделены особенности использования современных методов оценки имиджа. Приведены преимущества и недостатки рассмотренных методов. Предложено выбирать методику оценки имиджа исходя из целей предприятия.
Ключевые слова: имидж предприятия, количественные методы, качественная оценка, внутренний имидж, положительный имидж, паблисити.
АNNOTATION
The article discusses quantitative and qualitative approaches to the evaluation of the image of the company. Established methods and practical problems of the evaluation of image considers the main purpose of the evaluation and the need for its implementation. The features of use of modern methods to evaluate image, given the advantages and disadvantages of the considered methods. Asked to choose the method of evaluation of the image based on the goals of the enterprise.
Keywords: image of the company, quantitative methods, qualitative assessment, internal image, a positive image, publicity.