Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено проблемі використання блогерів як інноваційного інструмента реклами. Розглянуто види та способи заробітку для блогерів. Розглянуто іноземний досвід використання блогерів для підвищення конкурентоспроможності фірм та залучення нових покупців. Проведено аналіз, зроблено висновок щодо ефективності використання блогерів.

Ключові слова: блог, блогери, “YouTube”, “Instagram”, блогосфера, “Twitch”.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена проблеме использования блогеров как инновационного инструмента рекламы. Рассмотрены виды и способы заработка для блогеров. Рассмотрен иностранный опыт использования блогеров для повышения конкурентоспособности фирм и привлечения новых покупателей. Проведен анализ, сделан вывод относительно эффективности использования блогеров.

Ключевые слова: блог, блогеры, “YouTube”, “Instagram”, блогосфера, “Twitch”.

ANNOTATION
The article is devoted to the problem of using bloggers as an innovative advertising tool. The types and methods of earnings for bloggers are considered. Considered foreign experience of using bloggers to improve the competitiveness of companies and attract new customers. The analysis and conclusion are made regarding the effectiveness of the use of bloggers.

Key words: blog, bloggers, “YouTube”, “Instagram”, blogosphere, “Twitch”.

Завантажити статтю (pdf)