Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено ринок цукру в Україні, розглянуто можливість виходу українських виробників цукру на міжнародні ринки. Проаналізовано стан виробництва, експортно-імпортних операцій за цією групою товарів, вивчено перспективи розвитку даного напрямку продовольства та майбутнього його розширення. В процесі дослідження подано характеристику ринку цукру в Україні. Вивчено передумови активізації міжнародної діяльності вітчизняних виробників цукру. Оцінено сучасний стан та тенденції розвитку маркетингової діяльності вітчизняних виробників цукру на внутрішньому та міжнародних ринках. Розроблено пропозиції щодо формування ринкового портфеля як орієнтиру для прийняття маркетингових рішень щодо виходу вітчизняних виробників цукру на міжнародні ринки.
Ключові слова: експорт, імпорт, ринок цукру, маркетингове дослідження, виробництво цукру.
АННОТАЦИЯ
В статье исследован рынок сахара в Украине, рассмотрена возможность выхода украинских производителей сахара на международные рынки. Проанализировано состояние производства, экспортно-импортных операций по этой группе товаров, изучено перспективы развития данного направления продовольствия и будущего его расширения. В процессе исследования дана характеристика рынка сахара в Украине. Изучены предпосылки активизации международной деятельности отечественных производителей сахара. Оценено современное состояние и тенденции развития маркетинговой деятельности отечественных производителей сахара на внутреннем и международных рынках. Разработаны предложения по формированию рыночного портфеля как ориентира для принятия маркетинговых решений по выходу отечественных производителей сахара на международные рынки.
Ключевые слова: экспорт, импорт, рынок сахара, маркетинговое исследование, производство сахара.
ANNOTATION
The article investigates the sugar market in Ukraine, considers the possibility of Ukrainian sugar producers to enter international markets. The state of production, export-import operations for this group of goods, the prospects of development of this direction of food and the future of its expansion are analyzed. In the course of the research, the characteristics of the sugar market in Ukraine are presented. The preconditions of activation of international activity of domestic producers of sugar are studied. The current state and trends of development of marketing activities of domestic sugar producers on the domestic and international markets are assessed. Proposals on the formation of a market portfolio as a benchmark for making marketing decisions regarding the output of domestic sugar producers to international markets have been developed.
Keywords: export, import, sugar market, marketing research, sugar production.