Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено особливості процесу управління брендом міжнародної компанії. Визначено вплив бренду на сфери формування конкурентних переваг міжнародної компанії. Проаналізовано складові елементи системи управління брендом. Охарактеризована роль позиціонування у процесі брендингу. Запропоновано алгоритм процесу управління брендом міжнародної компанії в контексті підвищення її конкурентоспроможності.
Ключові слова: бренд, брендинг, конкурентоспроможність, міжнародна компанія, позиціонування, управління.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы особенности процесса управления брендом международной компании. Определено влияние бренда на сферы формирования конкурентных преимуществ международной компании. Проанализированы составляющие элементы системы управления брендом. Охарактеризована роль позиционирования в процессе брендинга. Предложен алгоритм процесса управления брендом международной компании в контексте повышения ее конкурентоспособности.
Ключевые слова: бренд, брендинг, конкурентоспособность, международная компания, позиционирование, управление.
ANNOTATION
The article deals with the features of the international brand management process. The influence of the brand on the sphere of formation of competitive advantages of the international company is determined. The components of the brand management system are analyzed. Characterized role of positioning in the process of branding. The algorithm of the international brand management process is proposed in the context of increasing its competitiveness.
Keywords: brand, branding, competitiveness, international company, positioning, management.