Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються теоретичні та практичні питання оцінки якості аудиторських послуг, що відрізняються від аудиту, з метою визначення шляхів удосконалення методичного забезпечення якості надання цих послуг. Піднімається проблематика моніторингу якості надання аудиторських послуг, які не є аудитом чи завданнями з надання впевненості. Проаналізовано практичні результати моніторингу якості аудиту, що здійснює Аудиторська палата України. Визначено організаційно-методичні етапи виконання аудиту, щодо яких трапляються відхилення у забезпеченні якості, як передумова визначення шляхів розвитку системи забезпечення та контролю якості інших аудиторських послуг.

Ключові слова: аудиторські послуги, контроль якості аудиту, аудит, аудиторська діяльність.

АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются теоретические и практические вопросы оценки качества аудиторских услуг, которые отличаются от аудита, с целью определения путей усовершенствования методического обеспечения качества оказания этих услуг. Поднимается проблематика мониторинга качества оказания аудиторских услуг, которые не являются аудитом или заданиями по предоставлению уверенности. Проанализированы практические результаты мониторинга качества аудита, который осуществляет Аудиторская палата Украины. Определены организационно-методические этапы выполнения аудита финансовой отчетности, относительно которых имеют место отклонения в обеспечении качества, как основа усовершенствования оказания аудиторских услуг.

Ключевые слова: аудиторские услуги, контроль качества аудита, аудит, аудиторская деятельность, cистема контроля качества аудиторских услуг.

ANNOTATION
The article considers theoretical and practical ways of the evaluation of quality control of non-auditing services in order to improve the quality of these services. Issues are raised in regard to the monitoring of quality of non-auditing services as well as provision of assurances. The practical results of outside monitoring of quality control of auditing made by the Chamber of Auditors of Ukraine were analyzed. The author identified the stages of auditing which are problematic in ensuring the quality according to the practical results. The ways to increase the quality of non-auditing services in the practice of Ukrainian auditors where outlined.

Key words: auditing services, audit quality control, audit, auditing activity, audit quality control system.

Завантажити статтю (pdf)