Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

АНОТАЦІЯ
У статті зроблено аналіз наукових публікацій щодо економічних виробничих інтеграційних процесів. Об’єктом дослідження були вертикально інтегровані маркетингові системи переробних підприємств, їх створення та функціонування в ринкових умовах. Визначена сутність маркетингових процесів у діяльності переробних підприємств. Досліджено стан та обґрунтована необхідність вертикальної маркетингової інтеграції в олійно-жировому комплексі України. Доведена необхідність більш активного залучення до вертикальної маркетингової інтеграції сільгоспвиробників.

Ключові слова: інтеграція, виробнича інтеграція, вертикальна маркетингова інтеграція, олійно-жировий комплекс України, переробні підприємства.

АННОТАЦИЯ
В статье произведен анализ научных публикаций относительно экономических производственных интеграционных процессов. Объектом исследования были вертикально интегрированные маркетинговые системы перерабатывающих предприятий, их создание и функционирование в рыночных условиях. Определена сущность маркетинговых процессов в деятельности перерабатывающих предприятий. Исследовано состояние и обоснована необходимость вертикальной маркетинговой интеграции в масложировом комплексе Украины. Обоснована необходимость более активного привлечения к маркетинговой интеграции сельхозпроизводителей.

Ключевые слова: интеграция, производственная интеграция, вертикальная маркетинговая интеграция, масложировой комплекс Украины, перерабатывающие предприятия.

ANNOTATION
The analysis of scientific publications of relatively economic productive integration processes is produced In the article. A research object were the apeak integrated marketing systems of reprocessors, their creation and functioning in market conditions. Essence of marketing processes is certain in activity of reprocessors. The state is investigational and the necessity of vertical marketing integration is reasonable for the масложировом complex of Ukraine. The necessity of more active bringing in is reasonable to marketing integration of сельхозпроизводителей.

Key words: integration, productive integration, vertical marketing integration, масложировой complex of Ukraine, reprocessors.

Завантажити статтю (pdf)