Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті проведена оцінка й аналіз ефективності гендерної реклами в Інтернеті на прикладі сегменту споживачів автомобілів «Сітроєн». Охарактеризовано цільову аудиторію споживачів автомобілів «Сітроєн» за гендерними ознаками та визначено ступінь впливу сексистської дискримінаційної реклами на її ефективність за допомогою кореляційного аналізу. Проведено оцінку ефективності дискримінаційної реклами за допомогою показника CTR. Визначені гендерні групи споживачів автомобілів «Сітроєн» з найбільшим впливом показника CTR та високим ступенем взаємозв’язку між показником CTR та її дискримінаційним характером. Розроблені критерії, за якими ідентифікуються стереотипні гендерні ролі чоловіка та жінки у суспільстві та відповідні їм рекламні образи.
Ключові слова: дискримінаційна реклама, сексизм, недискримінаційна реклама, гендерні ознаки, гендерні ролі, поведінка споживача.
АННОТАЦИЯ
В статье проведена оценка и анализ эффективности гендерной рекламы в Интернете на примере сегмента потребителей автомобилей «Ситроен». Охарактеризована целевая аудитория потребителей автомобилей «Ситроен» по гендерным признакам и определена степень влияния сексистской дискриминационной рекламы на ее эффективность с помощью корреляционного анализа. Проведена оценка эффективности дискриминационной рекламы с помощью показателя CTR. Определены гендерные группы потребителей автомобилей «Ситроен» с наибольшим влиянием показателя CTR и высокой степенью взаимосвязи между показателем CTR и ее дискриминационным характером. Разработаны критерии, по которым идентифицируются стереотипные гендерные роли мужчины и женщины в обществе и соответствующие им рекламные образы.
Ключевые слова: дискриминационная реклама, сексизм, недискриминационная реклама, гендерные признаки, гендерные роли, поведение потребителя.
АNNOTATION
The article was evaluated and analyzed the effectiveness of gender advertising on the Internet on the example of the Citroën consumer segment. It was characterized by the target audience of consumers of cars, "Citroen" by gender and determine the degree of influence of sex discriminative advertising on its effectiveness is determined by means of correlation analysis. The evaluation of the effectiveness of discriminatory advertising using the CTR. Gender groups of consumers of Citroën cars with the greatest influence of the CTR index and a high degree of correlation between the CTR index and its discriminatory character were identified. Criteria have been developed for identifying stereotyped gender roles of men and women in society and the corresponding advertising images.
Key words: discriminatory advertising, sexism, non-discriminatory advertising, gender signs, gender roles, consumer behavior.