Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто маркетингові аспекти управління вітчизняними новоствореними сімейними фермерськими господарствами та господарствами, що потенційно можуть набути такого статусу. Розкрито сутність маркетингового управління ними. Визначено особливості такого управління в українських реаліях. Висвітлено проблеми впровадження маркетингового управління в практику роботи досліджуваних господарств. Розроблено рекомендації щодо удосконалення управління ними на основі застосування маркетингового управління з метою досягнення сталих конкурентних позицій.
Ключові слова: маркетингове управління, сімейні фермерські господарства, особисті селянські господарства, стала конкурентна позиція, бренд-маркетинг.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены маркетинговые аспекты управления отечественными новообразованными семейными фермерскими хозяйствами и хозяйствами, которые потенциально могут получить такой статус. Раскрыта сущность маркетингового управления ними. Определены особенности такого управления в украинских реалиях. Освещены проблемы внедрения маркетингового управления в практику работы исследуемых хозяйств. Разработаны рекомендации по усовершенствованию управления ними на основе применения маркетингового управления с целью достижения устойчивых конкурентных позиций.
Ключевые слова: маркетинговое управление, семейные фермерские хозяйства, личные крестьянские хозяйства, устойчивая конкурентная позиция, бренд-маркетинг.
ANNOTATION
The paper looks at the marketing aspects of managing the domestic newly-created family farms and the farms which can acquire such a status in future. It reveals the essence of their marketing management. The study determines the specific character of such management in the Ukrainian reality. It examines the problems of implementing marketing management into the practice of the investigated farms. The paper develops the recommendations on how to improve their management on the basis of introducing marketing management aimed at the achievement of steady competitive positions.
Key words: marketing management, family farms, individual rural farms, steady competitive position, brand-marketing.