Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано сутність та роль маркетингових комунікацій. Розглянуто важливість використання маркетингових комунікацій підприємствами в сучасних умовах розвитку. Вивчено основні складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. Доведено необхідність застосування інтегрованих маркетингових комунікацій. Досліджено чинники, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій, а також запропоновано показники для визначення економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації, показники економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій, економічна ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій, складові елементи системи маркетингових комунікацій, реклама, стимулювання збуту, ефективність, конкурентоспроможність.
АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы сущность и роль маркетинговых коммуникаций. Рассмотрена важность использования маркетинговых коммуникаций предприятиями в современных условиях развития. Изучены основные составляющие элементы системы маркетинговых коммуникаций и их особенности. Доказана необходимость применения интегрированных маркетинговых коммуникаций. Исследованы факторы, влияющие на формирование интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также предложены показатели для определения экономической эффективности использования интегрированных маркетинговых коммуникаций.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, интегрированные маркетинговые коммуникации, показатели экономической эффективности использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, экономическая эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций, составляющие элементы системы маркетинговых коммуникаций, реклама, стимулирование сбыта, эффективность, конкурентоспособность.
АNNOTATION
In the article the analyzed essence and role of marketing communications. Considered importance of the use of marketing communications by enterprises in the modern terms of development. Study basic component elements of the system of marketing communications and their feature. Well-proven necessity of application of the integrated marketing communications. Research factors, that influence on forming of the integrated marketing communications, and also offer indexes for determination of economic efficiency of the use of the integrated marketing communications.
Key words: marketing communication, integrated marketing communication, indicators of economic efficiency of integrated marketing communications, economic efficiency of marketing communications, constituents of the system of marketing communications, advertising, sales promotion, efficiency, competitiveness.