Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

АНОТАЦІЯ
У статті наведено основні цілі та принципи оцінювання антикризової стійкості туристичних підприємств. Обґрунтовано, що одними з головних умов забезпечення антикризової стійкості підприємства як економічної системи є його внутрішні властивості. Зазначено, що внутрішня антикризова стійкість підприємства означає злагодженість всіх його функціональних підсистем (антикризова стійкість операційної, кадрової, фінансово-інвестиційної, маркетингово-інноваційної, управлінської та інноваційної функціональних підсистем). Сформовано систему показників оцінювання внутрішньої антикризової стійкості туристичного підприємства. Застосування цієї системи дасть змогу типізувати туристичні підприємства за інтегральним показником рівня внутрішньої антикризової стійкості підприємства, що дасть можливість визначити наявні недоліки та прихований потенціал кожної функціональної складової внутрішньої антикризової стійкості.

Ключові слова: антикризова стійкість, функціональні складові внутрішньої антикризової стійкості, принципи, цілі, показники оцінювання.

АННОТАЦИЯ
В статье приведены основные цели и принципы оценки антикризисной устойчивости туристических предприятий. Обосновано, что одними из главных условий обеспечения антикризисной устойчивости предприятия как экономической системы являются его внутренние свойства. Отмечено, что внутренняя антикризисная устойчивость предприятия означает слаженность всех его функциональных подсистем (антикризисная устойчивость операционной, кадровой, финансово-инвестиционной, маркетингово-инновационной, управленческой и инновационной функциональных подсистем). Сформирована система показателей оценки внутренней антикризисной устойчивости туристического предприятия. Применение данной системы позволит типизировать туристические предприятия по интегральному показателю уровня внутренней антикризисной устойчивости предприятия, что даст возможность определить имеющиеся недостатки и скрытый потенциал каждой функциональной составляющей внутренней антикризисной устойчивости.

Ключевые слова: антикризисная устойчивость, функциональные составляющие внутренней антикризисной устойчивости, принципы, цели, показатели оценки.

ANNOTATION
The main goals and principles of the assessment of the anti-crisis sustainability of tourist enterprises are presented. It is substantiated that one of the main conditions for ensuring the anti-crisis sustainability of the enterprise, as an economic system, is its internal properties. It is noted that the internal anti-crisis sustainability of the enterprise means the coordination of all its functional subsystems (crisis-resistant operation, personnel, financial-investment, marketing-innovation, management and innovative functional subsystems). A system of indicators for assessing the internal anti-crisis sustainability of a tourism enterprise has been formed. The application of this system will allow typing tourist enterprises by the integral indicator of the level of internal anti-crisis sustainability of the enterprise, which will allow determining the existing disadvantages and the hidden potential of each functional component of the internal anti-crisis sustainability.

Key words: anti-crisis sustainability, functional components of internal anti-crisis sustainability, principles, goals, indicators of evaluation.

Завантажити статтю (pdf)