Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті наведено різні підходи до визначення сутності та змісту категорії «крос-культурний аналіз». Відзначено, що міжнародний ринок є складним утворенням, який характеризується значною місткістю, що створює значні перспективи для підприємств, але водночас висуває й додаткові вимоги до маркетингу. Виявлено, що світовий ринок є «ринком споживача», який вимагає персоніфікованого вирішення своїх проблем. Визначено низку параметрів, які є ознаками культури. Зроблено висновок про необхідність подальших досліджень, зокрема виявлення чинників суб’єктивного характеру, які зумовлені впливом субкультур, сформованих під впливом глобалізації та метакультури.
Ключові слова: споживач, міжнародний маркетинг, крос-культурний аналіз, культура, цінності.
АННОТАЦИЯ
В статье приведены различные подходы к определению сущности и содержания категории «кросс-культурный анализ». Отмечено, что международный рынок является сложным образованием, которое характеризуется значительной емкостью, что создает значительные перспективы для предприятий, но одновременно выдвигает и дополнительные требования к маркетингу. Выявлено, что мировой рынок является «рынком потребителя», который требует персонифицированного решения своих проблем. Определен ряд параметров, которые являются признаками культуры. Сделан вывод о необходимости дальнейших исследований, в частности выявления факторов субъективного характера, обусловленных влиянием субкультур, сложившихся под влиянием глобализации и метакультуры.
Ключевые слова: потребитель, международный маркетинг, кросс-культурный анализ, культура, ценности.
ANNOTATION
The article presents different approaches to the definition of the essence and content of the category "cross-cultural analysis". It is noted that the international market is a complex formation characterized by considerable capacity, which creates significant prospects for enterprises, but also introduces additional marketing requirements. It was found that the world market is a «consumer market», which requires a personalized solution to their problems. A number of parameters are identified that are cultural features. It is concluded that there is a need for further research, in particular, to identify factors of a subjective nature that are caused by the influence of subcultures formed under the influence of globalization and metaculture.
Keywords: consumer, international marketing, cross-cultural analysis, culture, values.