Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту в маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розроблення та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Класифіковано ризики споживачів, яких вони можуть зазнати під час вибору товарів. Проведено порівняння визначення «бренд», подане різними фахівцями у сфері бренд-менеджменту.
Ключові слова: бренд, торгова марка, брендинг, управління брендом, побудова бренда, асоціація бренда, сила бренда.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены задачи, цели эффективного управления брендом, определена роль бренд-менеджмента в маркетинговом управлении. Предложены этапы разработки и управления брендом в системе управления маркетинговой деятельностью предприятия. Классифицированы риски потребителей, которые они могут понести при выборе товаров. Проведено сравнение определения «бренд», представленного различными специалистами в сфере бренд-менеджмента.
Ключевые слова: бренд, торговая марка, брендинг, управление брендом, построение бренда, ассоциация бренда, сила бренда.
ANNOTATION
The article deals with the tasks, objectives of effective brand management, the role of brand management in marketing management. The stages of brand development and management in the system of management of marketing activity of the enterprise are offered. The risks of consumers that they can experience when choosing goods are classified. Comparison of the definition of "brand" is provided by various specialists in the field of brand management.
Keywords: brand, brand, branding, brand management, brand building, brand association, brand strength.