Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

АНОТАЦІЯ
У статті визначено значення внутрішнього аудиту готової продукції для промислових підприємств. Розглянуто сутність, головну мету та завдання внутрішнього аудиту наявності та руху готової продукції. Встановлено його управлінські функції. Охарактеризовано можливий взаємозв’язок служби внутрішнього аудиту з іншими структурними підрозділами підприємства. Систематизовано інформаційне забезпечення, основні методи та процедури внутрішнього аудиту готової продукції. Розглянуто питання проведення аудиту за його основними етапами. Розроблено календарний план-графік внутрішнього аудиту готової продукції з урахуванням сезонних коливань у діяльності промислових підприємств.

Ключові слова: готова продукція, виробництво, реалізація, внутрішній аудит, контроль.

АННОТАЦИЯ
В статье определено значение внутреннего аудита готовой продукции для промышленных предприятий. Рассмотрены сущность, главная цель и задачи внутреннего аудита наличия и движения готовой продукции. Установлены его управленческие функции. Охарактеризована возможная взаимосвязь службы внутреннего аудита с другими структурными подразделениями предприятия. Систематизированы информационное обеспечение, основные методы и процедуры внутреннего аудита готовой продукции. Рассмотрены вопросы проведения аудита по его основным этапам. Разработан календарный план-график внутреннего аудита готовой продукции с учетом сезонных колебаний в деятельности промышленных предприятий.

Ключевые слова: готовая продукция, производство, реализация, внутренний аудит, контроль.

АNNOTATION
The article defines the importance of internal audit of finished products for industrial enterprises. The essence, main objective and tasks of the internal audit of availability and movement of finished products are considered. Its managerial functions are established. The possible relationship between the internal audit service and other structural subdivisions of the enterprise is described. Information provision, main methods and procedures of internal audit of finished products are systematized. The questions of carrying out of audit on its main stages are considered. The calendar schedule of the internal audit of finished products is developed, taking into account seasonal fluctuations in the activities of industrial enterprises.

Key words: products, production, sales, internal audit, control.

Завантажити статтю (pdf)