Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано необхідність виділення методичних підходів до оцінки фінансової безпеки вищих навчальних закладів. Запропоновано виокремлювати кількісні та якісні показники у підходах до оцінки фінансової безпеки, а поняття фінансової стійкості ВНЗ розглядати як забезпечення фінансової незалежності, дотримання критичної точки питомої ваги власного капіталу в загальній його величині і платоспроможності (його спроможність до погашення своїх короткострокових зобов'язань).
Ключові слова: фінансова безпека, рівень фінансової безпеки, вищі навчальні заклади, методи оцінки фінансової безпеки вищих навчальних закладів, кількісні та якісні показники оцінки.
АННОТАЦИЯ
В статье обоснована необходимость выделения методических подходов к оценке финансовой безопасности высших учебных заведений. Предложено выделять количественные и качественные показатели в подходах к оценке финансовой безопасности, а понятие финансовой устойчивости вузов рассматривать как обеспечение финансовой независимости, соблюдения критической точки удельного веса собственного капитала в общей его величине и платежеспособности (его способность к погашению своих краткосрочных обязательств).
Ключевые слова: финансовая безопасность, уровень финансовой безопасности, высшие учебные заведения, методы оценки финансовой безопасности высших учебных заведений, количественные и качественные показатели оценки.
АNNOTATION
The article substantiates the necessity of allocation of methodical approaches for assessing the financial security of higher educational institutions. It is proposed to distinguish quantitative and qualitative indicators in the approaches to the assessment of financial security. The concept of financial sustainability of HEIs is proposed as a safeguard of financial independence, observance of the critical point of the specific weight of own capital in its total value and solvency (its ability to repay its short-term obligations).
Keywords: financial security, level of financial security, higher education institutions, methods of evaluation financial security of higher educational institutions, quantitative and qualitative indicators of evaluation.