Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах ЖКГ. Проведено класифікацію маркетингових стратегій некомерційних підприємств. Визначено особливості використання маркетингової стратегії на підприємствах ЖКГ. Рекомендовано етапи розроблення маркетингової стратегії на підприємствах ЖКГ.

Ключові слова: маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, послуги, рівень життя населення.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены теоретические основы формирования стратегического маркетинга на предприятиях ЖКХ. Проведена классификация маркетинговых стратегий некоммерческих предприятий. Определены особенности использования маркетинговой стратегии на предприятиях ЖКХ. Рекомендованы этапы разработки маркетинговой стратегии на предприятиях ЖКХ.

Ключевые слова: маркетинговая стратегия, конкурентоспособность, услуги, уровень жизни населения.

ANNOTATION
The article considers theoretical bases of formation of strategic marketing at the enterprises of housing and communal services. The classification of marketing strategies of non-profit enterprises. The features of using marketing strategies on the enterprises of housing and communal services. The recommended stages of developing a marketing strategy at the enterprises of housing and communal services.

Keywords: marketing strategy, competitiveness, services, standard of living of the population.

Завантажити статтю (pdf)