Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито тенденції сучасного розвитку рекламного ринку в Україні та виявлено фактори впливу на характер діяльності рекламних агентств. Розкрито характерні риси розвитку рекламного ринку. Визначено, що на сучасному етапі новий бізнес для рекламних агентств стає мистецтвом не пошуку рекламодавця, а встановлення з ним довгострокових відносин. Визначено зміни характеру конкуренції між рекламними агентствами. Розкрито вимоги до комплексності послуг рекламного агентства. Розглянуто загальні рекомендації щодо функціонування підприємства з повним комплексом послуг для рекламних агентств на ринку.

Ключові слова: реклама, рекламний ринок, конкуренція, послуги рекламного агентства.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты тенденции современного развития рекламного рынка в Украине и выявлены факторы влияния на характер деятельности рекламных агентств. Раскрыты характерные черты развития рекламного рынка. Определено, что на современном этапе новый бизнес для рекламных агентств становится искусством не поиска рекламодателя, а установление с ним долгосрочных отношений. Определены изменения характера конкуренции между рекламными агентствами. Раскрыты требования к комплексности услуг рекламного агентства. Рассмотрены общие рекомендации по функционированию предприятия с полным комплексом услуг для рекламных агентств на рынке.

Ключевые слова: реклама, рекламный рынок, конкуренция, услуги рекламного агентства.

АNNOTATION
The article reveals the tendencies of the modern development of the advertising market in Ukraine and reveals the factors influencing the nature of the activity of advertising agencies. The revealed features of the development of the advertising market, it is determined that at the present stage, a new business for advertising agencies becomes an art not seeking an advertiser, and the establishment of long-term relationships with him. The changes in the nature of competition between advertising agencies are determined. Requirements to the complexity of advertising agency services are disclosed. The general recommendations concerning functioning of the enterprise with the full complex of services for advertising agencies in the market are considered.

Keywords: advertising, advertising market, competition, advertising agency services.

Завантажити статтю (pdf)