Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розкрито критерії вибору перевізника для підприємства. Визначено переваги для споживача залежно від зміцнення тенденції диференціації послуг перевізника в умовах жорсткої ринкової конкуренції та обґрунтовано залежність ефективності та результативності діяльності промислових та комерційних фірм від удалого вибору перевізника. Розкрито ускладнення прийняття рішення для споживача стосовно вибору продавця послуг за комплексної системи послуг, що об’єднує можливості перевізника та складських терміналів. Наведено перелік критеріїв вибору перевізних послуг для потреб підприємства за їх важливістю та їх оцінку. Приведено схему вибору перевізника за допомогою рангових систем критеріїв, подібних приведеним, та рейтингову оцінку вибору перевізника.
Ключові слова: критерій, вибір перевізника, ринкова конкуренція, прийняття рішення.
АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты критерии выбора перевозчика для предприятия. Определены преимущества для потребителя в зависимости от укрепления тенденции дифференциации услуг перевозчика в условиях жесткой рыночной конкуренции и обоснована зависимость эффективности и результативности деятельности промышленных и коммерческих фирм от удачного выбора перевозчика. Раскрыты осложнения принятия решения для потребителя по выбору продавца услуг при комплексной системе услуг, которая объединяет возможности перевозчика и складских терминалов. Приведены перечень критериев выбора перевозочных услуг для нужд предприятия по их важности и их оценка. Приведены схема выбора перевозчика с помощью ранговых систем критериев, подобных приведенным, и рейтинговая оценка выбора перевозчика.
Ключевые слова: критерий, выбор перевозчика, рыночная конкуренция, принятие решения.
АNNOTATION
The article reveals the criteria for selecting a carrier for an enterprise. The advantages for the consumer are determined depending on the strengthening of the tendency of differentiation of the carrier's services in the conditions of strict market competition and the dependence of the efficiency and effectiveness of the activity of industrial and commercial firms on the successful choice of the carrier is substantiated. The complications of making a decision for the consumer regarding the choice of the seller of services in the complex system of services, combining the capabilities of the carrier and warehouse terminals are revealed. The list of criteria for choosing transport services for the needs of the company is based on their importance and their assessment. The scheme of the choice of the carrier with the help of ranking systems of the criteria of such a reduced and rating rating of the carrier's choice is given.
Keywords: criterion, carrier selection, market competition, decision making.