Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті викладено авторське бачення маркетинг-логістичного процесу у виробничо-торговельному ланцюгу. Досліджено основні й додаткові функції маркетинг-логістичного процесу. Проаналізовано одну з головних функцій – організацію руху товару. Встановлено, що маркетинг-логістичне забезпечення є одним із найважливіших складників виробничо-торговельного ланцюга. Запропоновано напрями вдосконалення процесу маркетинг-логістичного забезпечення виробничо-торговельного ланцюга.

Ключові слова: виробництво, логістика, маркетинг, склад, торгівля, транспорт.

АННОТАЦИЯ
В статье изложены авторские взгляды на маркетинг-логистический процесс в производственно-торговой цепочке. Исследованы основные и дополнительные функции маркетинг-логистического процесса. Проанализирована одна из главных функций – организация товародвижения. Установлено, что маркетинг-логистическое обеспечение является одной из важнейших составляющих производственно-торговой цепочки. Предложены направления совершенствования процесса маркетинг-логистического обеспечения производственно-торговой цепи.

Ключевые слова: производство, логистика, маркетинг, склад, торговля, транспорт.

АNNOTATION
The article outlines the author's vision of the marketing-logistic process in the production and trading chain. Study of basic and additional functions of marketing-logistic process. One of the main functions - the organization of movement of goods - is analyzed. Installed that. marketing-logistic support is one of the most important components of the production and trading chain. Are offered directions of perfection of process of marketing-logistic support of a production-trading chain.

Keywords: production, logistics, marketing, warehouse, trade, transportation.

Завантажити статтю (pdf)