Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції та підприємств загалом. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для підприємств. Доведено необхідність маркетингового управління конкурентоспроможністю, що передбачає зосередження зусиль в цьому напрямі ще на етапі розроблення нової продукції. Визначено необхідність застосування маркетингового управління на підприємствах. Наведена характеристика основних складників організаційної структури управління маркетингом на підприємствах.

Ключові слова: маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна перевага, потенціал конкурентоспроможності, маркетингові чинники, підприємство, продукт.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные маркетинговые факторы влияния на формирование конкурентоспособности продукции и предприятий в целом. Обоснована важность развития потенциала конкурентоспособности для предприятий. Доказана необходимость маркетингового управления конкурентоспособностью, что предполагает сосредоточение усилий в этом направлении еще на этапе разработки новой продукции. Определена необходимость применения маркетингового управления на предприятиях. Приведена характеристика основных составляющих организационной структуры управления маркетингом на предприятиях.

Ключевые слова: маркетинг, конкурентоспособность, конкурентное преимущество, потенциал конкурентоспособности, маркетинговые факторы, предприятие, продукт.

АNNOTATION
The article deals with the basic marketing’s factors of influence are considered on forming of competitiveness of products and enterprises, on the whole. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises. In the article the necessity of marketing competitiveness management, which involves the concentration of efforts in this direction even at the stage of new product development, is proved. The necessity of application of marketing management in industry. Shows characteristics of the main components of the organizational structure of marketing.

Key words: marketing, competitiveness, competitive advantage, competitiveness potential, marketing factors, enterprise, product.

Завантажити статтю (pdf)