Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто фактори зовнішнього мікросередовища промислового підприємства. Проведено дослідження некерованих факторів зовнішнього макросередовища. Виконано оцінку маркетингового комплексу: товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики промислового підприємства. Виявлено найвпливовіші фактори, що регресивно позначилися на діяльності підприємства. Розглянуто вплив зовнішнього середовища під час формування маркетингового комплексу промислового підприємства.

Ключові слова: маркетинговий комплекс, промислове підприємство, зовнішнє мікросередовище, зовнішнє макросередовище, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены факторы внешней микросреды промышленного предприятия. Проведено исследование неуправляемых факторов внешней макросреды. Выполнена оценка маркетингового комплекса: товарной, сбытовой, ценовой и коммуникационной политики промышленного предприятия. Выявлены факторы влияния, которые регрессивно отразились на деятельности предприятия. Рассмотрено влияние внешней среды при формировании маркетингового комплекса промышленного предприятия.

Ключевые слова: маркетинговый комплекс, промышленное предприятие, внешняя микросреда, внешняя макросреда, товарная политика, ценовая политика, сбытовая политика, коммуникационная политика.

ANNOTATION
The article considers the factors of the external microenterprise industrial enterprise. The research of uncontrolled factors of the external macro environment was conducted. A marking of the marketing complex is carried out: commodity policy, price policy, marketing policy, communication policy. The most influential factors were identified which regressively affected the activity of the enterprise. The influence of the external environment in the formation of the marketing complex of the industrial enterprise is considered.

Keywords: marketing complex, industrial enterprise, external micro-environment, external macro-environment, commodity policy, price policy, marketing policy, communication policy.

Завантажити статтю (pdf)