Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості здійснення менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) та агротуризму. На основі праць вітчизняних та зарубіжних авторів уточнено поняття «менеджмент» та «управління». Наголошено на важливості використання SWOT-аналізу, що є актуальним під час створення бізнес-ідеї в процесі узагальнення та обробки інформації щодо потенціалу сільського (зеленого) туризму.
Ключові слова: управління, менеджмент, агротуризм, сільський (зелений) туризм, підприємницька діяльність, SWOT-аналіз, бізнес-ідея.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности осуществления менеджмента предпринимательской деятельности в сфере сельского (зеленого) и агротуризма. На основе трудов отечественных и зарубежных авторов уточнены понятия «менеджмент» и «управление». Подчеркнута важность использования SWOT-анализа, что является актуальным при создании бизнес-идеи в процессе обобщения и обработки информации о потенциале сельского (зеленого) туризма.
Ключевые слова: управление, менеджмент, агротуризм, сельский (зеленый) туризм, предпринимательская деятельность, SWOT-анализ, бизнес-идея.
ANNOTATION
The article deals with the peculiarities of the management of entrepreneurial activity in the field of rural (green) and agrotourism. On the basis of the works of domestic and foreign authors, the notion of the term «management» is clarified. The importance of using the method of SWOT-analysis is emphasized, which is relevant when creating business ideas in the process of generalization and processing of information on the potential of rural (green) tourism.
Keywords: management, management, agrotourism, rural (green) tourism, entrepreneurial activity, SWOT-analysis, business idea.