Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та методи його використання в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано рівень використання інформаційно-комунікаційних технологій сучасними вітчизняни¬ми підприємствами. Розкрито сутність таких методів Інтернет-маркетингу, як управління репутацією в Інтернеті, нативна реклама та використання прайс-агрегаторів. Визначено їх особливості, місце та роль в Інтернет-маркетингу. Обґрунтовано доцільність їх використання сучасними підприємствами.

Ключові слова: Інтернет-маркетинг, управління репутацією в Інтернеті, управління репутацією в пошукових системах, нативна реклама, прайс-агрегатор.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности Интернет-маркетинга и методы его использования в современных условиях хозяйствования. Проанализирован уровень использования информационно-коммуникационных технологий отечественными предприятиями. Осуществлен анализ таких методов Интернет-маркетинга, как управление репутацией в Интернете, нативная реклама и использование прайс-агрегаторов. Определены их особенности, место и роль в Интернет-маркетинге. Обоснована целесообразность их использования совре¬менными предприятиями.

Ключевые слова: Интернет-маркетинг, управления репутацией в Интернете, управление репутацией в поисковых системах, нативная реклама, прайс-агрегатор.

АNNOTATION
In the article, deals with the features of internet marketing and its methods. The level of using information and communication technologies by modern domestic enterprises has analyzed. The essence of such methods of internet-marketing as online reputation management (ORM), search engine reputation management (SERM), native advertising and price aggregators has uncovered. Characteristics, place, and role of modern methods in Internet-marketing has defined. The importance of using these methods in modern enterprises has grounded.

Keywords: internet marketing, online reputation management (ORM), search engine reputation management (SERM), native advertising, price aggregator.

Завантажити статтю (pdf)