Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті представлено теоретичні та прикладні аспекти управління брендом під час виходу на нові ринки. Метою дослідження є виділення та конкретизація основних аспектів управління процесом формування та просування бренду на нові ринки. У статті досліджено сутність поняття бренду, а також окреслено основні напрями управління формуванням бренду підприємства та шляхи ефективного просування його на ринки збуту. В праці запропоновано авторське визначення поняття бренду, а також подано рекомендації щодо управління його формуванням та просуванням на ринок.

Ключові слова: бренд, підприємство, управління, діяльність, формування, просування, ринок.

АННОТАЦИЯ
В статье представлены теоретические и прикладные аспекты управления брендом при выходе на новые рынки. Целью исследования является выделение и конкретизация основных аспектов управления процессом формирования и продвижения бренда на новые рынки. В статье исследована сущность понятия бренда, а также обозначены основные направления управления формированием бренда предприятия и пути эффективного продвижения его на рынки сбыта. В работе предложено авторское определение понятия бренда, а также даны рекомендации по управлению его формированием и продвижением на рынок.

Ключевые слова: бренд, предприятие, управление, деятельность, формирование, продвижение, рынок.

АNNOTATION
In the article the theoretical and practical aspects of the brand management during the implementation to new markets are investigated. The aim of this research is the selection and specification of the main aspects of managing the process of brand formation and promotion in new markets. In the article the essence of the brand is investigated. The main directions of the formation of the enterprise brand management and the ways of its effective promotion to the markets are outlined. In the work author offers own definition of brand and a number of recommendations for the management of its formation and promotion to the market.

Key words: brand, enterprise, management, activity, formation, promotion, market.

Завантажити статтю (pdf)