Пошук
АНОТАЦІЯ
Досліджено ситуацію на ринку нафтопродуктів в Україні. Проаналізовано діяльність найбільших мереж автозаправних комплексів України на ньому за такими показниками, як кількість АЗС, позитивні відгуки споживачів, цінності компанії, наявність програм лояльності для споживачів, асортимент додаткових супутніх послуг. Установлено фактори, на які звертають увагу споживачі та які мають негативний вплив на клієнтів під час вибору ними АЗК. Запропоновано показники для визначення лояльності клієнтів АЗК, які можуть бути покладені в основу сегментування ринку під час розроблення нових заходів стимулювання збуту. Встановлено, що їх визначення потребує збирання первинної маркетингової інформації через опитування клієнтів.
Ключові слова: ринок нафтопродуктів, індекси лояльності клієнтів, рівень сервісу, асортимент супутніх послуг АЗК, фактори вибору АЗК.
АННОТАЦИЯ
Исследована ситуация на рынке нефтепродуктов в Украине. Проанализирована деятельность крупнейших сетей автозаправочных комплексов Украины на нем по таким показателям, как количество АЗК, положительные отзывы потребителей, ценности компании, наличие программ лояльности для потребителей, ассортимент дополнительных сопутствующих услуг. Установлены факторы, на которые обращают внимание потребители и которые имеют негативное влияние на клиентов при выборе ими АЗК. Предложены показатели для определения лояльности клиентов АЗК, которые могут быть положены в основу сегментирования рынка при разработке новых мер стимулирования сбыта. Установлено, что их определение требует сбора первичной маркетинговой информации через опрос клиентов.
Ключевые слова: рынок нефтепродуктов, индексы лояльности клиентов, уровень сервиса, ассортимент сопутствующих услуг АЗК, факторы выбора АЗК.
ANNOTATION
The situation on the oil market of Ukraine has been reviewed and investigated. The activity of the largest filling stations networks of Ukraine was investigated from the perspective of the number of gas stations, positive consumer reviews, company values, loyalty programs availability for consumers, additional related services assortment. There are several factors have been established, that consumers pay most attention to and which have negative influence on client’s decision about filling stations. The indicators of determining the customer’s loyalty to filling stations were suggested, which can be the used as a basis for market segmentation and development of new measures of sales promotion. It has been found that their definition requires collection of primary marketing information through customer surveys.
Keywords: oil products market, customer loyalty indices, service level, assortment of related services of filling stations, filling station choice factors.