Пошук
АНОТАЦІЯ
У статті визначено напрями вдосконалення маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві. Обґрунтовано організацію маркетингової діяльності залежно від розміру підприємства. Досліджено функції головних спеціалістів підприємства у сфері маркетингу. Визначено посадові обов’язки фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку. Проведено розрахунок витрат, необхідних для удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, система маркетингу, товарний ринок, попит.
АННОТАЦИЯ
В статье определены направления усовершенствования маркетинговой деятельности в сельскохозяйственном предприятии. Обоснована организация маркетинговой деятельности в зависимости от размера предприятия. Исследованы функции главных специалистов предприятия в сфере маркетинга. Определены должностные обязанности специалиста-аналитика по исследованию товарного рынка. Проведен расчет расходов, необходимых для усовершенствования маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия.
Ключевые слова: маркетинг, маркетинговая деятельность, система маркетинга, товарный рынок, спрос.
АNNOTATION
The article defines the directions of improvement of marketing activity in an agricultural enterprise. The organization of marketing activity is substantiated depending on the size of the enterprise. The functions of the main specialists of the company in the sphere of marketing are investigated. The duties of a specialist-analyst on commodity market research are determined. The calculation of expenses necessary for improvement of marketing activity of the agricultural enterprise is carried out.
Key words: marketing, marketing activity, marketing system, commodity market, demand.