Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
У статті визначено завдання, що вирішуються за допомогою маркетингового механізму активізації бізнес-діяльності підприємства. Обґрунтовано передумови та складники формування маркетингового механізму розвитку підприємства. Розроблено етапи формування маркетингового механізму розвитку підприємства. За результатами дослідження зроблено висновки щодо впливу виду діяльності підприємства на процес формування маркетингового механізму розвитку вітчизняних підприємств.

Ключові слова: маркетингова діяльність, механізм, маркетинговий механізм розвитку підприємства, комплекс маркетингу.

АННОТАЦИЯ
В статье определены задачи, решаемые с помощью маркетингового механизма активизации бизнес-деятельности предприятия. Обоснованы предпосылки и составляющие формирования маркетингового механизма развития предприятия. Разработаны этапы формирования маркетингового механизма развития предприятия. По результатам исследования сделаны выводы о влиянии вида деятельности предприятия на процесс формирования маркетингового механизма развития отечественных предприятий.

Ключевые слова: маркетинговая деятельность, механизм, маркетинговый механизм развития предприятия, комплекс маркетинга.

ANNOTATION
The article defines tasks that are solved with the help of a marketing mechanism for activating business activities of the enterprise. The preconditions and components of formation of the marketing mechanism of enterprise development are substantiated. The stages of formation of the marketing mechanism of enterprise development are developed. According to the results of the study, conclusions were drawn about the influence of the type of activity of the enterprise on the process of forming a marketing mechanism for the development of domestic enterprises.

Keywords: marketing activity, mechanism, marketing mechanism of enterprise development, marketing complex.

Завантажити статтю (pdf)