Пошук
АНОТАЦІЯ
Сьогодні проблемою музейного менеджменту є те, що державне фінансування складає від 95% до 99% від загального фінансування музеїв країни. Відсоток власних надходжень провідних українських музеїв в середньому коливається від 1,22% до 5,11%. Українські музеї повинні додавати в перелік своїх послуг, окрім основних, додаткові послуги, рекламувати їх в Інтернеті. Практика показує, що чим більше асортимент додаткових послуг, тим ефективніше та прибутковіше музейна діяльність завдяки синергетичному ефекту. Частина дослідження присвячена порівнянню досвіду України та Чехії в організації музейного сервісу.
Ключові слова: музейне управління, музейний маркетинг, конкурентні переваги, музейні послуги, спеціальні пропозиції, брендинг.
АННОТАЦИЯ
Сегодня проблемой музейного менеджмента является то, что государственное финансирование составляет от 95% до 99% общего финансирования музеев страны. Процент собственных поступлений ведущих украинских музеев в среднем колеблется от 1,22% до 5,11%. Украинские музеи должны добавлять в перечень своих услуг, кроме основных, дополнительные услуги, рекламировать их в Интернете. Практика показывает, что чем больше ассортимент дополнительных услуг, тем эффективнее и прибыльнее музейная деятельность благодаря синергетическому эффекту. Часть исследования посвящена сравнению опыта Украины и Чехии в организации музейного сервиса.
Ключевые слова: музейный менеджмент, музейный маркетинг, конкурентные преимущества, музейные услуги, специальные предложения, брендинг.
ANNOTATION
Today the problem of museum management is that public funding ranges from 95% to 99% of the total funding of museums in the country. The average percentage of own revenues of the leading Ukrainian museums ranges from 1,22% to 5,11%. Ukrainian museums should add to their list of services, besides the main ones, additional services, advertise them on the Internet. Practice shows that the museum activities are more efficient and profitable thanks to the synergistic effect of additional services. Part of the study devoted to comparing the experience of Ukraine and the Czech Republic in the organization of museum services.
Key words: museum management, museum marketing, competitive strengths, museum services, special offers, branding.