Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено дослідженню проблем формування високоефективного аграрного органічного підприємництва, що здійснюється на інноваційній основі. Простежено його роль у підтримці національної продовольчої безпеки і розвитку світового аграрного ринку. Проаналізовано потенціал аграрного органічного підприємництва, його структуру, виявлено найефективніші напрями розвитку. Досліджено зміни у формуванні попиту та пропозиції на екологічно чисту продукцію і чинники, які впливають на них.

Ключові слова: органічне виробництво, органічний продукт, система мотивації, попит на органічну продукцію, пропозиція органічної продукції.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию проблем формирования высокоэффективного органического предпринимательства, которое осуществляется на инновационной основе. Прослежена роль органического предпринимательства в поддержке национальной продовольственной безопасности и мировых аграрных рынков. Проанализированы потенциал инновационного предпринимательства и его структура, обнаружены наиболее эффективные направления его развития. Исследованы изменения в формировании спроса и предложения на экологическую чистую продукцию, факторы, которые влияют на них.

Ключевые слова: органическое производство, органический продукт, система мотивации, спрос на органическую продукцию.

ANNOTATION
The article is devoted to the research of theoretical and methodological problems of formation of highly effective organic business, carried out on an innovative basis. The role of organic business in support of food security of the national and world markets is traced. The potential of innovative organic business, its structure, the most effective directions of its development are revealed. The changes in the formation of demand for environmentally friendly products, the factors influencing it and the ways of supporting the proposal at the regional level are investigated.

Keywords: organic production, organic product, motivation system, demand for organic produce.

Завантажити статтю (pdf)