Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто туризмологію як новий напрям туристичної освіти, який вимагає комплексного аналізу. Широкий спектр взаємовпливу суміжних дисциплінарних напрямів ускладнює аналіз і планування туристичної діяльності. Аргументовано твердження, що для порівняння діяльності туристичних об'єктів необхідно за допомогою сукупності показників виконати оцінку. Результати аналізу одержані за допомогою методу геометричної середньої величини та методу коефіцієнтів. Визначено, що туризм тісно пов'язаний із багатьма сферами і розвивається завдяки суспільству.

Ключові слова: туризмологія, туризм, взаємовплив, комплекс.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена туризмология как новое направление туристического образования, которое требует комплексного анализа. Широкий спектр взаимовлияния смежных дисциплинарных направлений усложняет анализ и планирование туристической деятельности. Аргументировано утверждение, что для сравнения деятельности туристических объектов необходимо с помощью совокупности показателей выполнить оценку. Результаты анализа получены с помощью метода геометрической средней величины и метода коэффициентов. Определено, что туризм тесно связан со многими сферами и развивается благодаря обществу.

Ключевые слова: туризмология, туризм, взаимовлияние, комплекс.

ANNOTATION
In this paper, tourism is considered as a new area of tourism education, which requires a comprehensive analysis. A wide range of mutual influence of adjacent disciplinary directions complicates the analysis and planning of tourist activities. The argument is argued that in order to compare the activity of tourist objects, it is necessary to perform an assessment with the help of a set of indicators. The results of the analysis were obtained using: a method of geometric mean; method of coefficients. It is presented that tourism is closely connected with many spheres, which develops thanks to society.

Keywords: tourism, tourism, mutual influence, complex.

Завантажити статтю (pdf)