Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Старосілець Н.М. Дослідження впливу маркетингових комунікацій виробників алкогольних напоїв на молодь України

АНОТАЦІЯ
У роботі проаналізовано зібрану первинну маркетингову інформацію стосовно впливу маркетингових комунікацій виробників алкогольних напоїв на молодих осіб віком 16–25 років, визначено основні фактори впливу на молодь під час виборі нею алкогольних напоїв. Розглянуто сутність складників моделі AIMDA стосовно виробників алкоголю. Проаналізовано ставлення молоді до заходів стимулювання збуту та спонсорства виробників алкоголю у спорті. Запропоновано заходи щодо зменшення впливу маркетингових комунікацій виробників алкогольної продукції на формування поведінки молодого споживача та його вибір алкогольного бренду, у тому числі заходи державного регулювання діяльності виробників алкоголю та розвитку системи підтримки формування здорової молоді. Подано рекомендації виробникам алкогольних напоїв щодо впровадження соціальних заходів, які спрямовані на зменшення споживання алкоголю молодим поколінням та підвищення їх соціальної відповідальності на ринку.

Ключові слова: споживання алкогольних напоїв, молодь, маркетингові комунікації виробників алкоголю, здоровий спосіб життя, фактори впливу під час вибору алкоголю.

АННОТАЦИЯ
В работе проанализирована собранная первичная маркетинговая информация относительно влияния маркетинговых коммуникаций производителей алкогольных напитков на молодых людей в возрасте 16–25 лет, определены основные факторы влияния на молодежь при выборе ими алкогольных напитков. Рассмотрена сущность составляющих модели AIMDA относительно производителей алкоголя. Проанализировано отношение молодежи к стимулированию сбыта и спонсорства производителей алкоголя в спорте. Предложены меры по уменьшению влияния маркетинговых коммуникаций производителей алкогольной продукции на формирование поведения молодого потребителя и его выбор алкогольного бренда, в том числе меры государственного регулирования деятельности производителей алкоголя и развития системы поддержки формирования здоровой молодежи. Разработаны рекомендации производителям алкогольных напитков по внедрению социальных мероприятий, направленных на уменьшение потребления алкоголя молодым поколением и повышение их социальной ответственности на рынке.

Ключевые слова: потребление алкогольных напитков, молодежь, маркетинговые коммуникации производителей алкоголя, здоровый образ жизни, факторы влияния при выборе алкоголя.

ANNOTATION
The primary marketing information on the influence of marketing communications of alcohol a manufacturer on young people aged 16-25 years is collected, the main factors influencing young people in choosing alcoholic beverages are determined. The essence of the AIMDA model components concerning alcohol manufacturers is considered. The attitude of young people towards measures of sales stimulation and sponsorship of alcohol manufacturers in sport is analyzed. The measures to reduce the marketing communications of alcohol manufacturers influence on the formation of the young consumer's behavior and their choice of alcoholic brand are suggested, including measures of state regulation of the activity of alcohol manufacturers and the development of a system for the formation of healthy young people support. Recommendations were given to alcohol manufacturers to implement social measures aimed at reducing the consumption of alcohol for young people and increasing their social responsibility at the market.

Keywords: alcohol consumption, young people, marketing communications of alcohol manufacturers, healthy lifestyle, influence factors when choosing alcohol.

Завантажити статтю (pdf)