Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Шалева О.І. Фулфілмент в логістичній інфраструктурі вітчизняної Інтернет-торгівлі

АНОТАЦІЯ
У статті визначено сутність поняття фулфілменту та його роль у забезпеченні ефективності системи Інтернет-торгівлі в сучасних умовах. Досліджено структуру та специфіку основних і додаткових послуг фулфілменту. Охарактеризовано переваги та недоліки залучення фулфілмент-оператора для Інтернет-ритейлерів, а також доцільність взаємодії з ним комерсантів з урахуванням масштабів діяльності та спеціалізації останніх. Описано послідовність процесу вибору фулфілмент-оператора, співпраця з яким може бути максимально ефективною. Проведено моніторинг структури і стану послуг основних гравців вітчизняного ринку фулфілмент-послуг.

Ключові слова: фулфілмент, послуги, Інтернет-торгівля, логістика, фулфілмент-оператор, Інтернет-ритейлер, Інтернет-магазин.

АННОТАЦИЯ
В статье определены сущность понятия фулфилмента и его роль в обеспечении эффективности системы Интернет-торговли в современных условиях. Исследованы структура и специфика основных и дополнительных услуг фулфилмента. Охарактеризованы преимущества и недостатки привлечения фулфилмент-оператора для Интернет-ритейлеров, а также целесообразность взаимодействия с ним коммерсантов с учетом масштабов деятельности и специализации последних. Описана последовательность выбора фулфилмент-оператора, сотрудничество с которым может быть максимально эффективным. Проведен мониторинг структуры и состояния услуг основных игроков отечественного рынка фулфилмент-услуг.

Ключевые слова: фулфилмент, услуги, Интернет-торговля, логистика, фулфилмент-оператор, Интернет-ритейлер, Интернет-магазин.

ANNOTATION
The article defines the essence of the concept of fulfillment and its role in ensuring the effectiveness of the electronic trading system in modern conditions. The structure and specificity of the main and additional services of fulfillment are explored. The advantages and disadvantages of attracting a fulfillment operator to Internet retailers, as well as expediency of interaction with them, are characterized, taking into account the scale of activity and specialization of the latter. The sequence of a fulfillment operator selecting process, cooperation with which can be as effective as possible is described. The monitoring of the structure and the state of services of the main players of the domestic market of fulfillment-services has been monitored.

Keywords: fulfillment, services, e-commerce, logistics, fulfillment operator, e-retailer, e-shop.

Завантажити статтю (pdf)