Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Назаренко І.Л., Косик М.В. Удосконалення методики оцінки інтелектуального капіталу локомотивного депо

АНОТАЦІЯ
У статті вдосконалено методику оцінки рівня інтелектуального капіталу локомотивного депо. Система показників його оцінки доповнена двома показниками: коефіцієнтом використання робочого часу та показником якості управлінського персоналу. Це дасть змогу більш точно оцінити людський капітал депо (один із трьох складників його інтелектуального капіталу). Виконано розрахунки рівня інтелектуального капіталу Краснолиманського локомотивного депо за 2012–2016 рр., проаналізовано причини його зміни.

Ключові слова: інтелектуальний капітал, методика оцінки, локомотивне депо, залізничний транспорт, людський капітал.

АННОТАЦИЯ
В статье усовершенствована методика оценки уровня интеллектуального капитала локомотивного депо. Система показателей его оценки дополнена двумя показателями: коэффициентом использования рабочего времени и показателем качества управленческого персонала. Это позволит более точно оценить человеческий капитал депо (одну из трех составляющих его интеллектуального капитала). Выполненные расчеты уровня интеллектуального капитала Краснолиманского локомотивного депо за 2012–2016 гг., проанализированы причины его изменения.

Ключевые слова: интеллектуальный капитал, методика оценки, локомотивное депо, железнодорожный транспорт, человеческий капитал.

АNNOTATION
In the article methodology of estimation of level of intellectual capital of locomotive depot has been improved. The system of indices of its estimation has been complemented by two indices: by the coefficient of use of working hours and index of quality of management staff. It will allow to estimate the human capital of depot (one of three constituents of its intellectual capital) more faithfully. Calculations of level of intellectual capital of Krasnolyumanske locomotive depot for 2012 – 2016 have been done, reasons of its change have been analysed.

Keywords: intellectual capital, methodology of estimation, locomotive depot, railway transport, human capital.

Завантажити статтю (pdf)