Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано структуру споживчого ринку. Виокремлено три сегменти споживачів продукції теплоенергетики. Досліджено засоби збору первинної інформації про споживачів. Розглянуто можливі шляхи комунікації зі споживачами. Визначено можливості подальшого розвитку місцевого теплоенергетичного підприємства.

Ключові слова: споживач, ринок, підприємство, теплоенергетика, анкета.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализирована структура потребительского рынка. Выделены три сегмента потребителей продукции теплоэнергетики. Исследованы способы сбора первичной информации про потребителей. Рассмотрены возможные пути коммуникации с потребителями. Определены возможности дальнейшего развития городского теплоэнергетического предприятия.

Ключевые слова: потребитель, рынок, предприятие, теплоэнергетика, анкета.

АNNOTATION
The structure of consumer market is analyzed in the article. Are isolated three segments of consumers products heat-power. Investigated the methods of collecting primary information about consumers. Considered possible ways of communication with consumers. The possibilities of further development of urban heat-power enterprise are revealed.

Key words: consumer, market, enterprise, heat-power, application form.

Завантажити статтю (pdf)