Пошук
Возна Л.Б., Босак О.В. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту як елемент управління фінансовою установою
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто сутність термінів «маркетинг» та «маркетинговий менеджмент». Визначено його місце і роль в системі управління фінансовою установою. Встановлено взаємозв’язок між функціями управління, маркетингу та маркетингового менеджменту в процесі господарської діяльності економічного суб’єкта. Досліджено особливості функціонування маркетингового менеджменту в сучасних умовах. Проаналізовано історичні етапи розвитку маркетингового менеджменту.
Ключові слова: маркетинг, менеджмент, маркетинговий менеджмент, фінансова установа, концепції, господарська діяльність.
ANNOTATION
In the article is described the essence of terms “marketing” and “marketing management”. Is specified its place and role in the system of financial institution management. The correlation between functions of management, marketing and marketing management in the process of economic activity of an economic entity is determined. The peculiarities of operating of marketing management under the current conditions are examined. The historical periods of development of marketing management are analyzed.
Keywords: marketing, management, marketing management, financial institution, perspectives, economic activity.