Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Ткачук О.М. Актуальні проблеми інноваційного розвитку на світовому ринку

АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються сучасні напрями розвитку світового інноваційного середовища. Визначено специфічні особливості науково-технічного державного регулювання взаємозв’язків між бізнесом та дослідницькою сферою. Висвітлено ситуацію стосовно шляхів реалізації інноваційної політики в передових країнах світу. Здійснено аналіз факторів, які сприяють процесу впровадження новітніх прогресивних розробок в життєдіяльність України та стримують його. Наведено операційні виміри конкуренції на світовому ринку товарів та послуг.

Ключові слова: інновація, світовий ринок, науково-технічний потенціал, цифрові технології, конкуренція.

АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются современные направления развития мировой инновационной среды. Определены специфические особенности научно-технического государственного регулирования взаимосвязей между бизнесом и исследовательской сферой. Освещена ситуация относительно ориентиров реализации инновационной политики в ведущих странах мира. Осуществлен анализ факторов, которые способствуют процессу внедрения новейших прогрессивных разработок в жизнедеятельность Украины и сдерживают его. Представлены операционные измерения конкуренции на мировом рынке товаров и услуг.

Ключевые слова: инновация, мировой рынок, научно-технический потенциал, цифровые технологии, конкуренция.

ANNOTATION
The article deals with modern directions of development of the world innovation environment. The specific features of scientific and technical state regulation of interconnections between business and research area are determined. The situation regarding the ways of implementation of innovation policy in the advanced countries of the world is highlighted. The analysis of factors contributing or constraining the process of embodiment the latest progressive developments to the life of Ukraine is carried out. The operational dimensions of competition in the world market of goods and services are presented.

Key words: innovation, world market, scientific and technical potential, digital technologies, competition.

Завантажити статтю (pdf)