Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

АНОТАЦІЯ
Узагальнено суть, тенденції, структуру міжнародного туризму і світового ринку туристичних послуг. Розкрито специфіку та чинники зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств в умовах глобалізації. Виділено глобальні аспекти розвитку міжнародного туризму. Здійснено оцінку конкурентних переваг зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України. Запропоновано напрями виходу туристичних підприємств України на зовнішні ринки туристичних послуг.

Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, міжнародний туризм, світовий ринок туристичних послуг, туристичне підприємство, конкуренція.

АННОТАЦИЯ
Проведен обзор сути, тенденций, структуры международного туризма и мирового рынка туристических услуг. Раскрыты специфика и факторы внешнеэкономической деятельности туристических предприятий в условиях глобализации. Выделены глобальные аспекты развития международного туризма. Осуществлена оценка конкурентных преимуществ внешнеэкономической деятельности туристических предприятий Украины. Предложены направления выхода туристических предприятий Украины на внешние рынки туристических услуг.

Ключевые слова: внешнеэкономическая деятельность, международный туризм, мировой рынок туристических услуг, туристическое предприятие, конкуренция.

АNNOTATION
The essence, tendencies and structure of international tourism and world market of tourist services are defined more exactly and generalized. The specialties and factors of tourist enterprises foreign economic activity in conditions of globalization are exposed. The present article describes the global aspects of tourism development in the world. The estimation of tourist enterprises foreign of Ukraine are estimated. The directions of the exit of Ukrainian tourist enterprises to the external markets of tourist services are offered.

Keywords: foreign economic activity, international tourism, world market of tourist services, ravel company, competition.

Завантажити статтю (pdf)