Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гончарук І.В. Теоретико-методологічні підходи до визначення сутності мережевого ринку

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади та етапи дослідження сутності мережі та мережевих зв’язків із позицій різних галузей науки. Проаналізовано підходи до визначення поняття «мережевий ринок». Визначено переваги та недоліки кожного з підходів. Запропоновано визначення мережевого ринку на основі проведених досліджень.

Ключові слова: мережевий ринок, мережеві зв’язки, мережевий ефект, економіка, інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены теоретико-методологические основы и этапы исследования сущности сети и сетевых связей с позиций различных научных отраслей. Проанализированы подходы к определению понятия «сетевой рынок». Определены преимущества и недостатки каждого из подходов. Предложено определение сетевого рынка на основе проведенных исследований.

Ключевые слова: сетевой рынок, сетевые связи, сетевой эффект, экономика, информационно-коммуникационные технологии, Интернет.

ANNOTATION
The article deals with theoretical and methodological principles and stages of research of the essence of the network and network connections from the positions of various branches of science; the approaches to the definition of "network market" are analyzed; the advantages and disadvantages of each approach are determined; the definition of the network market is proposed on the basis of conducted researches.

Keywords: network market, network communications, network effect, economy, information and communication technologies, Internet.

Завантажити статтю (pdf)