Пошук
Баран Р.Я. Інновації в системах електронної комерції
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто напрями використання інновацій в системах електронної комерції. Проаналізовано тенденції сприйнятливості компаній до інновацій в різних країнах світу. Визначено, що для електронної комерції характерними є різні напрями інновацій, однак домінуючими є технічні інновації. Запропоновано класифікацію інновацій в системах електронної комерції. Визначено основні рішення в сфері технічних, програмних інновацій та бізнес-інновацій.
Ключові слова: інновації, електронна комерція, бізнес, інформаційно-комп’ютерні технології, інформатизація.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены направления использования инноваций в системах электронной коммерции. Проанализированы тенденции восприимчивости компаний к инновациям в разных странах мира. Определено, что для электронной коммерции характерными являются разные направления инноваций, однако доминирующими являются технические инновации. Предложена классификация инноваций в системах электронной коммерции. Определены основные решения в области технических, программных инноваций и бизнес-инноваций.
Ключевые слова: инновации, электронная коммерция, бизнес, информационно-компьютерные технологии, информатизация.
АNNOTATION
The article focuses on the trends of innovating in e-commerce systems. It analyses the tendencies of companies’ readiness to innovate in different countries around the globe. The article determines that different trends of innovation are characteristic of e-commerce; however its distinctive feature is the predominance of technological innovation. The research offers a classification of innovations in e-commerce systems. The article defines the key solutions in the field of technological and software innovations, as well as business innovations.
Key words: innovation, e-commerce, business, IT and computer technologies, informatization.