Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Скрипник М.І., Григоревська О.О., Вигівська І.М. Формати бухгалтерської управлінської звітності: методика визначення і формування

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню форматів представлення управлінської звітності. Встановлено переваги та недоліки використання того чи іншого формату. Доведено, що формат представлення управлінської звітності може вплинути на аналіз та прийняття рішення керівництвом. Наведено приклади форм внутрішньої звітності. Сформульовано висновок, що під час формування звітності необхідно враховувати всі формати її представлення, що дасть змогу уникнути ускладнення звітності, а також значного росту витрат на її формування.

Ключові слова: звітність, управлінська звітність, формат звітності, форма представлення звітності, бухгалтерська звітність.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию форматов представления управленческой отчетности. Установлены преимущества и недостатки использования того или иного формата. Доказано, что формат представления управленческой отчетности может повлиять на анализ и принятие решения руководством. Приведены примеры форм внутренней отчетности. Сделан вывод, что при формировании отчетности необходимо учитывать все форматы ее представления, что позволит избежать осложнения отчетности, не приведет к значительному росту затрат на ее формирование.

Ключевые слова: отчетность, управленческая отчетность, формат отчетности, форма представления отчетности, бухгалтерская отчетность.

АNNOTATION
The article is devoted to research of formats of representation of management reporting. The advantages and disadvantages of using one or another format are established. It is proved that the presentation format of managerial reporting can affect the analysis and decision-making by management. Examples of forms of internal reporting are given. It is concluded that in formulating the accounts it is necessary to take into account all the formats of its presentation, which will avoid complication of reporting, will not lead to a significant increase in the cost of its formation.

Key words: reporting, management reporting, reporting format, reporting form, accounting reporting.

Завантажити статтю (pdf)