Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Коренюк П.І., Губарєв І.В., Губарєва О.С. Формування конкурентоспроможного національного туристичного спортивного продукту як чинник комплексного розвитку промислового регіону

АНОТАЦІЯ
Авторами роботи проведено аналіз перших кроків громадської організації «Дніпродзержинська міська федерація шашок» у напрямку створення регіональної конкурентно здатності м. Кам’янське в галузі туризму, та зроблені певні висновки у вигляді пропозицій, виконання яких, покращить стан всієї галузі, наблизить її до світового рівня, і дасть можливість спортивному туризму стати однією з основних статей наповнення місцевого бюджету.

Ключові слова: національний туристичний продукт, шашковий спорт, ринковий механізм господарювання, громадська спортивна організація, регіон, ринкові відносини, місцевий бюджет.

АННОТАЦИЯ
Авторами работы проведен анализ первых шагов общественной организации «Днепродзержинский городская федерация шашек» в направлении создания региональной конкурентноспособности г. Каменское в области туризма, и сделаны определенные выводы в виде предложений, выполнение которых, улучшит состояние всей отрасли, приблизит ее к мировому уровню, и даст возможность спортивному туризму стать одной из основных статей наполнения местного бюджета.

Ключевые слова: национальный туристический продукт, шашечный спорт, рыночный механизм хозяйствования, общественная спортивная организация, регион, рыночные отношения, местный бюджет.

ANNOTATION
The authors of the work analyzed the first steps of the public organization "Dneprodzerzhinsk city drafts Federation" in the direction of creating regional competitiveness in the city of Kamenskoye in the field of tourism, and made certain conclusions in the form of proposals, the implementation of which will improve the state of the entire industry, bring it closer to the world level, and Will enable sports tourism to become one of the main articles of filling the local budget.

Keywords: national tourist product, draft sport, market management mechanism, public sports organization, region, market relations, local budget.

Завантажити статтю (pdf)