Архів номерів

2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Легомінова С.В. Концептуальні засади стратегічного управління конкурентними перевагами підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано формування концептуальних засад стратегічного управління підприємства в умовах VUCA-світу, а також запропоновано використовувати Форсайт-метод з метою окреслення майбутніх горизонтів розгорнення подій та формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств на основі побудованих сценаріїв та визначення орієнтирів подальшого розвитку з застосуванням певного інструментарію та залученням високваліфікованих спеціалістів.

Ключові слова: VUCA-світ, конкурентні переваги, Форсайт-метод, інновації, VUCA-відповідь.

АННОТАЦИЯ
В статье обосновано формирование концептуальных основ стратегического управления предприятия в условиях VUCA-мира, а также предложено использовать Форсайт-метод с целью определения будущих горизонтов развития событий и формирования стратегии достижения конкурентных преимуществ предприятий на основе построенных сценариев и определения ориентиров дальнейшего развития с применением определенного инструментария и привлечением высококвалифицированных специалистов.

Ключевые слова: VUCA-мир, конкурентные преимущества, Форсайт-метод, инновации, VUCA-ответ.

ANNOTATION
The article substantiates the formation of the conceptual foundations of the strategic management of the enterprise in the conditions of the VUCA-world and proposes to use the Foresight-method to determine future horizons for the development of events and to formulate strategies for achieving competitive advantages of enterprises based on the constructed scenarios and to determine the benchmarks for further development using specific tools and attracting highly qualified specialists.

Key words: VUCA-world, competitive advantages, Foresight-method, innovation, VUCA-response.

Завантажити статтю (pdf)