Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Мороз О.В., Карачина Н.П., Вакар Т.В. Потенціал факторів диверсифікації та брендингу для неефективно функціонуючих економік

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто проблеми і перспективи розвитку подолання депресивного стану місцевих економік України, наприклад, сільських територій. Визначено, що така ситуація депресивного стану сільських територій стала негативним наслідком ринкових реформ в країні та відсутності альтернатив у вигляді державних програм. Обґрунтовано перспективи використання потенціалу диверсифікації та територіального брендингу як особливої маркетингової технології та функціонального фактору моделей соціально-економічного зростання. Підкреслено, що логіку та філософію таких моделей визначає принцип диверсифікованого використання внутрішніх наявних ресурсів, наприклад, територіальних брендів, а також самоорганізації місцевих громад. На прикладі окремих сільських громад визначено перелік типових для України брендоутворюючих факторів, які підтверджені економічно навіть за умов кризи.

Ключові слова: місцеві економіки, депресивний стан, моделі зростання, сільські території, територіальний брендинг.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены проблемы и перспективы развития преодоления депрессивного состояния местных экономик Украины, например, сельских территорий. Определено, что такая ситуация депрессивного состояния сельских территорий стала негативным последствием рыночных реформ в стране и отсутствия альтернатив в виде государственных программ. Обоснованы перспективы использования потенциала диверсификации и территориального брендинга как особенной маркетинговой технологии и функционального фактора моделей социально-экономического роста. Подчеркнуто, что логику и философию таких моделей определяет принцип диверсифицированного использования внутренних имеющихся ресурсов, например, территориальных брендов, а также самоорганизации местных общин. На примере отдельных сельских общин определен перечень типичных для Украины брендоопределяющих факторов, которые подтверждены экономически даже в условиях кризиса.

Ключевые слова: местные экономики, депрессивное состояние, модели роста, сельские территории, территориальный брендинг.

АNNOTATION
In the article the problems and prospects of overcoming the doldrums of the local economies of Ukraine, particularly in rural areas. Determined that such a situation depressive the State of rural areas has a negative consequence of market reforms in the country and the lack of alternatives in the form of government programs. Grounded perspective use of potential diversification and regional branding as a special marketing technology and functional dimensions of socio-economic growth. Underlined that the logic and the philosophy of such models defines the principle of the diversificatеd use of internal resources available, in particular, territory’s brands, as well as the self-organization of local communities. For example, certain rural communities identified a list of typical for Ukraine brending factors that confirmed a cost even in the conditions of crisis.

Key words: local economies, depressive state, models of growth, rural areas, regional branding.

Завантажити статтю (pdf)