Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Лагодієнко В.В., Штучка Т.В. Маркетингові технології для розвитку підприємств агропродовольчого сектора

АНОТАЦІЯ
У статті досліджуються маркетингові технології розвитку підприємств агропродовольчого сектора. В результаті дослідження розроблено маркетингову програму підприємства, яка спрямована на створення комплексу конкурентних переваг і ефективне використання підприємством можливостей з боку ринку для досягнення стратегічної мети підприємства.

Ключові слова: агропродовольчий сектор, інноваційний механізм, маркетингова програма, маркетингові технології.

АННОТАЦИЯ
В статье исследуются маркетинговые технологии развития предприятий агропродовольственного сектора. В результате исследования разработаны маркетинговую программу предприятия, которая направлена на создание комплекса конкурентных преимуществ и эффективное использование предприятием возможностей со стороны рынка для достижения стратегической цели предприятия.

Ключевые слова: агропродовольственный сектор, инновационный механизм, маркетинговая программа, маркетинговые технологии.

ANNOTATION
The article deals with marketing technology development companies agri-food sector. The study developed a marketing program for enterprises, which aims to create a set of competitive advantages and use of effective enterprise capabilities of the market to achieve the strategic goal of the company.

Keywords: agri-food sector, innovative mechanism, marketing program, marketing technology.

Завантажити статтю (pdf)