Пошук
Лагодієнко В.В., Штучка Т.В. Маркетингові технології для розвитку підприємств агропродовольчого сектора
АНОТАЦІЯ
У статті досліджуються маркетингові технології розвитку підприємств агропродовольчого сектора. В результаті дослідження розроблено маркетингову програму підприємства, яка спрямована на створення комплексу конкурентних переваг і ефективне використання підприємством можливостей з боку ринку для досягнення стратегічної мети підприємства.
Ключові слова: агропродовольчий сектор, інноваційний механізм, маркетингова програма, маркетингові технології.
АННОТАЦИЯ
В статье исследуются маркетинговые технологии развития предприятий агропродовольственного сектора. В результате исследования разработаны маркетинговую программу предприятия, которая направлена на создание комплекса конкурентных преимуществ и эффективное использование предприятием возможностей со стороны рынка для достижения стратегической цели предприятия.
Ключевые слова: агропродовольственный сектор, инновационный механизм, маркетинговая программа, маркетинговые технологии.
ANNOTATION
The article deals with marketing technology development companies agri-food sector. The study developed a marketing program for enterprises, which aims to create a set of competitive advantages and use of effective enterprise capabilities of the market to achieve the strategic goal of the company.
Keywords: agri-food sector, innovative mechanism, marketing program, marketing technology.