Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Ліснічук О.І., Каткова Н.В. Торгова націнка як одне із основних джерел формування доходу підприємств роздрібної торгівлі

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню сутності торгової націнки як джерела доходу торговельного підприємства. Розглянуто можливу структуру торгової націнки, проведено аналіз порядку формування та відображення в бухгалтерському обліку торговельної націнки на підприємствах роздрібної торгівлі. Досліджено основні проблеми бухгалтерського обліку торгової націнки, запропоновано шляхи їх вирішення.

Ключові слова: торгова націнка, торгова надбавка, дохід торгового підприємства, товари, товарообіг, торгова виручка.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию сущности торговой наценки как источника дохода торгового предприятия. Рассмотрена возможная структура торговой наценки, проведен анализ порядка формирования и отражения в бухгалтерском учете торговой наценки на предприятиях розничной торговли. Исследованы основные проблемы бухгалтерского учета торговой наценки, предложены пути их решения.

Ключевые слова: торговая наценка, торговая надбавка, доход торгового предприятия, товары, товарооборот, торговая выручка.

ANNOTATION
The article investigates the nature of the trade margin as a source of income of commercial enterprise. The possible structure of trade margins, the analysis of the order of formation and reflection in the accounting of the trading margin on retail outlets. The basic problem of the accounting trade margin, the ways of their solution.

Keywords: trading margins, trade allowance, income trading businesses, goods, turnover, trading revenue, proceeds.

Завантажити статтю (pdf)